2 תשובות
תשני טוב ותעברי טיפה טיפה על החומר מחר בבוקר
בהצלחה!
יהיה בסדרר
קיבלת במתכונת 100!!
והמגן שלך מצוין
רק תהיי רגועה ותצליחי
התחברות ל