14 תשובות
"יא לוזרית!!"
היית צריך לצחוק על זה שהיא אמרה שהיא גמרה מהר בעזרת הטלפון
שואל השאלה:
אנימתת
אנימתת
שואל השאלה:
דיי תנו עוד
דיי תנו עוד
אז מסתבר שלגמור מהר זה לא כזה טוב
אנונימית
היא גמרה מדי
אתה יכול לזרוק לי איזה בדיחה אבל במצב הזה לא הייתי עושה את זה הייתי פשוט מנחם אותה
תשיר לה "איזהה לוזר" כמו בחדר וחצי
יא גמדת גינה
*אני מתת
איזה בדיחות לא מצחיקות נתתם פה
"את כזאת מוכשרת"
"רק לך זה יכול לקרות"
זה לרוב מה שאני עונה
"רק לך זה יכול לקרות"
זה לרוב מה שאני עונה
מה למדנו לא משתמשים בטלפון כשזה קשור לכביש
לא על כל דבר יש משהו מצחיק להגיד