2 תשובות
מקבלים באותו רגע שממלאים
האמת שאני חושבת שגם אני לא קיבלתי שום טופס במייל אבל מסתבר שזה רשם אותי.
את נדמה לי יכולה לבדוק באתר של משרד הרישוי אם באמת נרשמת.
אני זוכרת שאחרי ששילמתי ומילאתי פרטים זה רשם לי שהפקתי בהצלחה את הטופס או משהו כזה.
התחברות ל