9 תשובות
כן.
לצאת לבד זה לא פתטי
לא
כן, תצא לבד, זה נחמד ממש
לא הייתי יוצאת
אין מי שישמור עליי ואני לא רוצה להתסכן
זה לא פתטי זה ממש סבבה תצאי לבד
שואל השאלה:
אבל מרגיש לי שזה יהיה מוזר למצוא אנשים חדשים לדבר איתם
^זה לא מוזר, כל מיני עושים את זה, לא רק אתה
ולא חייב למצוא אפשר גם להנות לבד
התחברות ל