9 תשובות
כן.
לצאת לבד זה לא פתטי
לצאת לבד זה לא פתטי
לא
כן, תצא לבד, זה נחמד ממש
לא הייתי יוצאת
אין מי שישמור עליי ואני לא רוצה להתסכן
אין מי שישמור עליי ואני לא רוצה להתסכן
זה לא פתטי זה ממש סבבה תצאי לבד
שואל השאלה:
אבל מרגיש לי שזה יהיה מוזר למצוא אנשים חדשים לדבר איתם
אבל מרגיש לי שזה יהיה מוזר למצוא אנשים חדשים לדבר איתם
^זה לא מוזר, כל מיני עושים את זה, לא רק אתה
ולא חייב למצוא אפשר גם להנות לבד
ולא חייב למצוא אפשר גם להנות לבד
כן
כן למה לא
באותו הנושא: