התחברות
הרשמה
בן זוג שלי עובד,שלחתי לו הודעה ב5 ולא הגיב אבל אני ממש ממש אוהבת אותו ובאלי להגיד לו מה אני מרגישה לגביו מה לעשות?
שאני אוהבת אותו וזה
לשלוח לו כזה למרול ששלחתי לו הודעות ועדיין לא הגיב?
24 ביוני 2026, 21:01
התאהבות
מערכת יחסים
2 תשובות
אם הוא עובד אז תחכי שהוא יענה הוא כנראה עסוק
J
JIHYO
תשלחי לו והוא יגיד כשהוא יתפנה
י
ילדת-ירח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שלחתי הודעה לקראש בשמונה(שאני אוהבת אותו)
שלחתי לקריס אוונס הודעה באינסטגרם והוא הגיב לי !
שלחתי לאבא שלי הודעה "אבא אני אוהבת אותך הכי שיש בעולם"
שלחתי לו הודעה (מישהו שאני אוהבת ולא שם עלי )
שלחתי לאחותי הודעה מתוקה שאני אוהבת אותה והיא לא הגיבה לי בחזרה ומסננת אותי, לגיטימי להעלב?
שלחתי למורה הודעה ב12 והיא עדין לא ענתה לי להגיב לה משהו?
שלחתי למנהל הודעה שאני רוצה להתפטר והוא לא הגיב מה לעשות?
למה שאני רוצה להגיב על הודעה באינסטגרם זה לא עובד ולכולם יש ?
שלחתי לבן זוג שלי הודעה מה איתך הוא התחבר לווצאפ לא הגיב לי ואז התחבר לפייסבוק התנתק משם ולא הגיב להודעה עדיין מה לעשות?
שלחתי הודעה למישהו אם מחפשים עובדים והוא רשם שמתחיל לגייס עוד חודש מה עונים?
שלחתי הודעה למישהו בתמנון אם הם מחפשים עובדים