4 תשובות
לא.
תשארי עם הציון הזה ישתלם לך יותר.
תנסי אם באלך, אבל ממש לא חייב
לא כדאי לעשות שוב וכל הכבוד
תכלס את ממש יכולה לנסות,
בסוף הם בוחרים את הגבוה יותר אבל רק אם יש לך כוח ללמוד שוב ואת יודעת שאת יכולה להוציא יותר כי אם לא אז זה בזבוז זמן
התחברות ל