22 תשובות
עניין של טעם
עונים את האמת פשוט בצורה יפה
צריך להיות צבועים
שואל השאלה:
אין צורה יפה לענות לדבר כזה^^
אין צורה יפה לענות לדבר כזה^^
אנונימי
אני לא הבן אדם לשאןל אותו את זה כי האמת שאתה פחות הטעם שלי אז זה משתנה, אולי אם תשאל מישהי אחרת היא תגיד משהו אחר
שואל השאלה:
אבל קשה ^^^
אבל קשה ^^^
אנונימי
לענות בצורה מכבדת ויפה בלי להעליב..
לכתוב בצורה שזה לא יפגע בו
זה עניין של טעם בסופו של דבר
זה עניין של טעם בסופו של דבר
תגידי פשוט אתה בחור מאוד יפה אבל לי יש טעם אחר
אנונימית
יש
פשוט אומרים שהוא לא הטעם/שלא אהבת משהו במראה שלו
פשוט אומרים שהוא לא הטעם/שלא אהבת משהו במראה שלו
שקר לבן.
עדיף מלפגוע בו.
עדיף מלפגוע בו.
פשוט עונים לא
שואל השאלה:
ושיחיה בשקר?^^ היית רוצה את זה?
ושיחיה בשקר?^^ היית רוצה את זה?
אנונימי
עדיף להגיד שכן כדי לא לפגוע
עונים את האמת
כן. עדיף שיחיה בשקר.
מאשר שיפגע
מאשר שיפגע
מנסיון זה יכול ללכת איתך כל החיים האמירה של מישהו על מראה חיצוני.לכן עדיף לשקר למרות שזה לא האידאל לשקר.
אנונימית
^^^^^הוא לא יחיה בשקר
כי אין דבר כזה אדם מכוער!
אין אישה מכוערת ואין גבר מכוער.
מה שאתה אוהב לא בהכרח אנשים אחרים אוהבים
יופי זה יחסי. לכל אחד יש טעם שלו.
אז תגיד לו שהוא חתיך של החיים וזה ממש לא שקר. הוא באמת חתיך לאנשים מסוימים שיראו אותו ככה (גם אם אתה לא מצליח לראות את זה)
אני למשל יש לי טעם ממש שונה מרוב האנשים שאני מכיר. על מה שאומרים יפה אני חושב פחות ומה שאומרים מכוער אני חושב יפה.
בקיצור תעשה טוב בנשמה של החבר שלך וזה לא שקר
כי אין דבר כזה אדם מכוער!
אין אישה מכוערת ואין גבר מכוער.
מה שאתה אוהב לא בהכרח אנשים אחרים אוהבים
יופי זה יחסי. לכל אחד יש טעם שלו.
אז תגיד לו שהוא חתיך של החיים וזה ממש לא שקר. הוא באמת חתיך לאנשים מסוימים שיראו אותו ככה (גם אם אתה לא מצליח לראות את זה)
אני למשל יש לי טעם ממש שונה מרוב האנשים שאני מכיר. על מה שאומרים יפה אני חושב פחות ומה שאומרים מכוער אני חושב יפה.
בקיצור תעשה טוב בנשמה של החבר שלך וזה לא שקר
אולי זה תלוי אם הוא מכוער כי ככה הוא נראה בבסיס שלו או כי הוא לא משנה דברים שהוא יכול
בכנות אבל בלי להעליב
"אתה פחות הטעם שלי"
לכל אחד יש טעם זה לא אומר שהוא מכוער
"אתה פחות הטעם שלי"
לכל אחד יש טעם זה לא אומר שהוא מכוער
אנונימית
לענות לכול אחד יש את היופי שלו
או לענות מבחינת יופי פנימי לפרט דברים שאוהבים בבן אדם
או לענות מבחינת יופי פנימי לפרט דברים שאוהבים בבן אדם
יעלה לך כסף להגיד לו שהוא יפה? מה אכפת לך?
אנונימית