9 תשובות
50 50
60/40 אם המגן גבוה יותר, אם הבגרות אז 50/50
60/40 לציון הגבוה יותר
60-40 אם המגן יותר גבוה ואם הפוך אז זה נשאר 50-50
מה ? אמרו לי שאם הבגרות גבוהה יותר זה גם 60/40
שואל השאלה:
^מצאתי עכשיו הודעה של משרד החינוך:
"במקצועות בהם משקל הבחינה הינו 50% ומשקל המגן 50%: ציון הבחינה ישתנה ל- 40% לציון הנמוך ולציון הגבוהה 60% אחוזים."
אז זה 60 לגבוה
^מצאתי עכשיו הודעה של משרד החינוך:
"במקצועות בהם משקל הבחינה הינו 50% ומשקל המגן 50%: ציון הבחינה ישתנה ל- 40% לציון הנמוך ולציון הגבוהה 60% אחוזים."
אז זה 60 לגבוה
אנונימית
כן בדיוק. אני לא מבין על מה הם מדברים
אם רק השנה (אני יב) הגישו אותי ל471 זה גם נחשב לי ככה או שרק ל472?
אנונימי
רק ל472^
באותו הנושא: