7 תשובות
ביוטיקר, סאקרה, פלורמר
אם את מהצפון
אז אתן לך המלצה אישית על חנות בנהריה שנקראת כרמלינה
קניתי שם ערכה ממש כוללת הכל
אז אתן לך המלצה אישית על חנות בנהריה שנקראת כרמלינה
קניתי שם ערכה ממש כוללת הכל
שואל השאלה:
ילדה של אהבה
אין שם
ילדה של אהבה
אין שם
אנונימית
אה וואלה
גל קוסמטיקס
עדיף לקנות ממישהי מקצועית ולא מסתם מקום
שואל השאלה:
אני יודעת , אני פשוט לא מוצאת כזה
אני יודעת , אני פשוט לא מוצאת כזה
אנונימית
באותו הנושא: