התחברות
הרשמה
קיבלתי 54 במודל e ואני מרגישה שאני באמת סבבה באנגלית ולא בא לי לרדת מה לעשות?
24 ביוני 2026, 19:54
ציונים
בגרות
2 תשובות
לגשת למועד ב
young lady
e זה המבחן הקל יותר ואם גם אחרי המועד ב תקבלי ציון נמוך מ80 שווה לרדת יחידה אחת כי g הוא קשה מאוד ועם כתיבה.
מנסיון אומר לך
y
yehonatan16
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לעשות מועד ב במודל G אם קיבלתי 94?
קיבלתי 80 במודל E ואני מרגישה רע... תוכלו לעודד אותי?
אם קיבלתי 99 במודל E במבחן בגרות ואני כיתה ט, אז אני אעשה בבגרות את G?
קיבלתי 40 במודל E עד כמה אני כישלון?
קיבלתי 39 במודל E של חמש יחל יא
קיבלתי היום 85 במודל e כיתה יא זה סבבה?
קיבלתי 82 סופי במודל G, זה טוב או פחות?
קיבלתי 91 במודל e לגשת למועד ב?
קיבלתי 95 במודל c לגשת למועד ב?
קיבלתי 81 במודל e והציון מגן שלי הוא 94 כמה יהיה לי בסוף?
קיבלתי 81 במודל e.. אין לי עתיד?