8 תשובות
פעם-פעמיים בשבוע
פעמיים בשבוע כי אני מתאמנת.. פעם בראשון פעם ברביעי
אנונימית
פעמיים בשבוע
שלישי שישי
שלישי שישי
פעמיים בשבוע
מבינה אותך אבל מאז שאני לא חופפת כל יום השיער מרגיש אחרת וואיי וגם פחות יש נשירה
פעם פעמיים שלוש פעמים
אם אני מרגישה מסריח אני חופפת
פעם פעמיים שלוש פעמים
אם אני מרגישה מסריח אני חופפת
תנסי מסכה.. וסרומים
גם אחרי מקלחת
ולא להשתמש במרכך!!! פשוט הורס את השיער
גם אחרי מקלחת
ולא להשתמש במרכך!!! פשוט הורס את השיער
שואל השאלה:
^רציני??הרגע חפפתי טהשלב האהוב עליי זה מרכך השיער שלי נהיה משי,חוץ מזה אני אנסה להחליף מוצרים,תודהה
^רציני??הרגע חפפתי טהשלב האהוב עליי זה מרכך השיער שלי נהיה משי,חוץ מזה אני אנסה להחליף מוצרים,תודהה
אנונימית
אם לך זה עושה טוב.. שימי רק על השיער-תלתלים לא על הקרקפת!
באותו הנושא: