3 תשובות
כן, תרשמי
כן, תכתבי לה
שואל השאלה:
אבל גם כזה מה לרשום....
כזה היי מה קורה זאת____ מה עבודה. רציתי לשאול אם את בסדר בגלל מה שהיה וזהו?
אבל גם כזה מה לרשום....
כזה היי מה קורה זאת____ מה עבודה. רציתי לשאול אם את בסדר בגלל מה שהיה וזהו?
אנונימית
באותו הנושא: