11 תשובות
כי חתונה זה מרגש.
למה נשים בוכות בחתונות?
מתרגשים
כי זה מרגש מאוד
כי זה מרגש
שואל השאלה:
אם בעלי לא יבכה כשהוא יראה אותי אני לא רוצה אותו
אם בעלי לא יבכה כשהוא יראה אותי אני לא רוצה אותו
אנונימית
הוא יבכה אם זה יהיה בעלך
חיים שלי למה לא, חתונה זה מרגש
זה דווקא מושך כשהם בוכים
זה דווקא מושך כשהם בוכים
שואל השאלה:
נו זה מה שאמרתי
נו זה מה שאמרתי
אנונימית
כי זה מרגש זה החתונה שלהם וזה משהו שקורה פעם בחיים ( באופן כללי)
אנשים עזבו את זה שזה מרגש יענו נכון חתונה זה מרגש והכל אבל אני מסתכל על חתונה על זה שהבחורה אשכרה אוהבת את מי שעומד לצידה ופאקינג מוכנה להתחתן עם הבן אדם ולהיות שלו ורק שלו לתמיד. על זה ש2 נשמות תאומות מצאו אחד את השנייה סוף סוף שהחיפוש אחר החצי השני שלך הסתיים סוף סוף ועכשיו אתם יכולים פשוט לבנות את הבית שתמיד רציתם את המשפחה שלכם ביחד לגדל ולחנך את הילדים שלך כמו שאתם רוצים. חתונה זה פשוט דבר כל כך טהור ויפה
באותו הנושא: