10 תשובות
חמוד
אמרו שזה מעניין ומצחיק
שואל השאלה:
שווה ללכת עם אח שלי?
שווה ללכת עם אח שלי?
אנונימית
כן
אני לא אובייקטיבי כי אני לא מת על קרן מור והדעות שלה אבל לדעתי הסדרה הייתה צריכה להיגמר בעונה 3 או 4 למה זה כבר חרוש
אנונימי
טוב
הבנתי שזה מצחיק וחמוד
סרט מצחיק ממש
ואני בכלל לא ראיתי קופה ראשית
ואני בכלל לא ראיתי קופה ראשית
סרט מצחיק חוויה טובה. אפשר ללכת גם בלי היכרות עם הסדרה
מצחיק כאילו אני ראיתי אותו ואני לא צופה בקופה ראשית אז זה היה סבבה אבל נראלי שאם את רואה קופה ראשית את תהני יותר
אנונימית