18 תשובות
כן, יש כאלה
כן
כן.
לא חסר.
לא חסר.
שואל השאלה:
איפה
איפה
אנונימי
כן
יש
שואל בשביל חבר
כן לצערנו
שואל השאלה:
^^לא בשביל חבר באמת מעניין אותי כאילו כי בחיים לא שמעתי או פגשתי מישהי כזאת
^^לא בשביל חבר באמת מעניין אותי כאילו כי בחיים לא שמעתי או פגשתי מישהי כזאת
אנונימי
אה ובנים זה סבבה לכם מותר הכל?
אני לא בטוח איפה יש אבל הייתי מציעה לך לחכות עם סטוצים בגיל הזה ולנסות ליצר מערכות יחסים בריאות וטובות יותר.
שואל השאלה:
לא מבחינה שאני רוצה סטוצים מבחינה שמעניין אותי איפה יש
לא מבחינה שאני רוצה סטוצים מבחינה שמעניין אותי איפה יש
אנונימי
בסנאפצאט
xoxoxoxo
מה הקשר לבנים מותר? איזה תגובה מיותרת באמת מה זה קשור?
הוא אמר משהו על הבנות האלה? הוא הכליל רק בנות ואמר שרק הן מגעילות הוא אמר שלבנים מוצר הכל ? הוא הראה כוונה שמראה את זה בכלל?
תגובה מגעילה וילדותית
תוציאי את השנאה הזאתי מהראש שלך
תתבגרי
מה הקשר לבנים מותר? איזה תגובה מיותרת באמת מה זה קשור?
הוא אמר משהו על הבנות האלה? הוא הכליל רק בנות ואמר שרק הן מגעילות הוא אמר שלבנים מוצר הכל ? הוא הראה כוונה שמראה את זה בכלל?
תגובה מגעילה וילדותית
תוציאי את השנאה הזאתי מהראש שלך
תתבגרי
אנונימי
^^הוא שאל את זה כאילו זה משהו רע וכן הוא הכליל ודיבר על בנות ופעם הבאה תענה לא מאנונימי אידיוט
יאהבלה הוא דיבר על בנות כי הוא בן אמאלה איזה פיגור יש לך
אנונימי
מה קשור רק בנות עושות סטוץ?איזה טיפש
מה את סתומה הא?
אז הוא שאל יש בנות ש מה הפאקינג בעיה?
את סתם רוצה להיות מסכנה
אז הוא שאל יש בנות ש מה הפאקינג בעיה?
את סתם רוצה להיות מסכנה
אנונימי
באותו הנושא: