23 תשובות
לאמא כן, לאבא לא
לא
לא
לא, אלא אם כן זה לקנות חלב אולי אתן
לא
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
העיפו אותי מהבית ככה שלא לא יוצא
לאמא שלי כן
אבא שלי נפטר אבל כשהוא היה אז כן
שואל השאלה:
אה אוי מחילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני סתם רוצה לספר שאבא שלי אמר לי שזה עושה לו את היום ושהתחושה הזאת הכי טובה בעולפ
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
לאמא כן
לפעמים כן
זה תלוי, הם לא חייבים לחזור ממקום כלשהו בשביל שאתן להם נשיקה, זה קורה לפעמים באמצע היום.
שואל השאלה:
^ברור אבל השאלה בעיקר כשהם חוזרים או הולכים
אנונימית
בעיקר כשחוזרים
הלוואי
לא
התחברות ל