3 תשובות
מבטיחה הם סתם שמים ציונים עזוב את זה זה ספורט למי אכפת וזה כיתה ט
זה לא נכנס לממוצע בגרות זה לא משנה
רק צריך שיהיה עובר
רק צריך שיהיה עובר
אנונימית
תשאל את הבית ספר תבדוק הם תמיד רושמים סיבה.
באותו הנושא: