11 תשובות
כולם ממש מסריחים
האחד של ג'ייד, בפינה השמאלית למטה
הנרסיסו הלבן נראלי והג'ייד הכי נורמלים
של ג'ייד הוא וואו
ג'ייד

אם את אוהבת ריח נקי אז הירוק של ספרינג
bois imperial
נרסיסו ורוד
הנרסיסו הלבן
כולם באמת לא משהו אבל הספרינג הירוק
אנונימית
הנרסיסו לבן שחור
נרסיסו אוף קורז
לא באמת משנה איזה מהם
התחברות ל