6 תשובות
כן, זה בסדר
כן קורה לכולם בהתחלה, וגם באמצע.
אבל עם הזמן לומדים לשמור עליה
אבל עם הזמן לומדים לשמור עליה
כן הכל טוב
שואל השאלה:
אני מרגישה קצת רע שלקחתי למישהו שנאבד לו ברכבת ולא פשוט קניתי ושיפצרתי שוב בעצמי
אני מרגישה קצת רע שלקחתי למישהו שנאבד לו ברכבת ולא פשוט קניתי ושיפצרתי שוב בעצמי
אנונימית
הוא בטח לא היה חוזר גם ככה
לא נורא
לא נורא
שואל השאלה:
לא חוזרים כדי לבקש כומתות לרוב? אף פעם לא נאבד לי בתחבצ, רק עכשיו בבסיס
לא חוזרים כדי לבקש כומתות לרוב? אף פעם לא נאבד לי בתחבצ, רק עכשיו בבסיס
אנונימית
באותו הנושא: