6 תשובות
כן, זה בסדר
כן קורה לכולם בהתחלה, וגם באמצע.
אבל עם הזמן לומדים לשמור עליה
כן הכל טוב
שואל השאלה:
אני מרגישה קצת רע שלקחתי למישהו שנאבד לו ברכבת ולא פשוט קניתי ושיפצרתי שוב בעצמי
אנונימית
הוא בטח לא היה חוזר גם ככה
לא נורא
שואל השאלה:
לא חוזרים כדי לבקש כומתות לרוב? אף פעם לא נאבד לי בתחבצ, רק עכשיו בבסיס
אנונימית
התחברות ל