6 תשובות
כן, הם טובים
שואל השאלה:
וואי אני בהלם מעצמי אז חח
אנונימית
כן
הם בודקים טוב
יכול להיות אבל שטעית ובגלל שהציון ממתבגר אז קיבלת יותר משחשבת
תלוי מי כמו בכל מקצוע יש כאלה שטובים במקצוע שלהם וכאלה שגרועים חחח מניחה שחלקם יותר מחמירים וחלקם יותר מתחשבים אבל בכל מקרה הציון בחינה שלך שאת רואה בפורטל זה ממוצע של שני בוחנים שבדקו לך את הבגרות אז הסיכוי ששניהם גרועים ולא מבינים מהחיים שלהם יותר נמוך
התחברות ל