התחברות הרשמה

כדי לעשות מועד ב במודל E? קיבלתי 91

אני מרגישה שאני יכולה 100 מצד שני לא באמת יודעת אם באמת משנה
24 ביוני 2026, 17:13
בגרותציוניםבחינות בגרותבגרות באנגלית    
5 תשובות
כן, כדאי
י
ילדת-ירח
לא
D
DreamGirl
הייתי עושה כן
ה
הייהיי1234
זה עדיין ציון טוב פשוט הבונוס שווה ממש ואין לך מה להפסיד
ה
הייהיי1234
תעשי
א
אופסלאמצאתישם
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
86 במודל g לעשות מועד ב?
לעשות מועד ב במודל G אם קיבלתי 94?
אנשים שקבלו מעל 95 במודל E אתם עושים מועד ב?
קיבלתי 86 סופי באנגלית 5 יחל מודל g לעשות מועד ב?
קיבלתי 87 בציון סופי מודל e לעשות מועד ב?
לעשות מועד ב באנגלית מודל G חמש יחידות עם קיבלתי 86 סופי?
לעשות מועד ב אם קיבלתי 88 במודל ג'י?
אם נגשתי על 97 במודל E באנגלית לעשות מועד ב?
לגשת למועד ב אם קיבלתי 93 במודל g (מגן 100)?
אם קיבלתי 98 במודל e כדאי לגשת למועד ב או שכבר לא?
אם הייתם מקבלים 86 סופי במודל g הייתם עושים מועד ב?