3 תשובות
יוקר המחייה בישראל, זה אכן לא שפוי, אבל אין לנו כלכך מה לעשות
מבטיחה אוף, אבל יוקר המחייה לצערנו אני לא מזלזלת אבל זה פיזית רק מורה שיושב בפנאן שלו עם מזגן ומסתכל על מה שאני עושה ומתקן מדי פעם
כי אין לך ברירה אחרת. זה סוג של מונופול כזה כי יש דרך אחת להוציא רישיון ואז כולם מנצלים את זה שאת חייבת לעשות אותה בשביל הרישיון אז מגרזנים במחירים. ולגבי מחירי המורים - ברור שזה חלק מזה ^ שהם פשוט יכולים לגבות מלא כסף אבל זה גם כי מחירי הדלק גבוהים ובכללי יוקר המחייה אז הם צריכים להתפרנס איכשהו
באותו הנושא: