5 תשובות
1500 שקל זה סכום מטורף בשביל החלקה!!!!! תבטלי
ללכת לתל אביב הפעם, בפעם הבאה תעשי אצל החברה
שואל השאלה:
^^ אבל זה כיאלו החלקה איכותית מאוד
אנונימית
אמאלה לבטל. תקני ב1500 האלה בגדים ודברים שאת צריכה. כל עוד חברה שלך עושה החלקה טוב אין סיבה שתשלמי 1500 שקל
שואל השאלה:
^ זהו חברה שלי חדשה בתחום לכן אני מתלבטת
אנונימית
התחברות ל