התחברות
הרשמה
אם הגשתי ערעור ביום המאה על הדרכה, בזימון שקיבלתי יכול להיות שישנו לי גם מדדים אחרים?
24 ביוני 2026, 16:54
יום המא"ה
גיוס
יום המאה
זימונים
ערעורים
3 תשובות
לא
י
ילדת-ירח
ישנו רק את הממד שעליו עירערת
אנונימית
לא
N
Not me:)
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני שולחת פנייה של ערעור לגבי ציון שקיבלתי ביום המאה 3 בהדרכה ולא 4 ומעלה
אם הגשתי ערעור על הדרכה ביום המאה וקבעו לי זימון, שאר הציונים שלי יכולים להיפגע?
הגשתי ערעור ליום המאה רק לטיפול באדם זה אומר שאני יעשה רק את התחנה של הסימולציות או את כל יום המאה?ופליז תתנו טיפים
הגשתי ערעור על תוצאות של יום המאה תוך כמה זמן יענו לי על זה?
תפקידי הדרכה בצבא (שקשורים להדרכת לוחמים) שצריך רק 3 בהדרכה ביום המאה ?
איך הציונים שלי של יום המאה?(הגשתי ערעור על הדרכה, פיקוד, טיפול באדם, בגרות ובשלות והתנהגות מסגרתית
ברה למה שהגשתי ערעור על יום המאה פשוט שלחו לי זימון, מה אפשר לעשות?
אם קיבלתי בהדרכה ביום המאה 2, אין מצב שאני אקבל תפקיד הדרכתי אם אני ממש רוצה?
דחוף אם הגשתי ערעור על נתון מסוים ביום המאה ואני עושה עכשיו יום המאה מחדש, אני יכול לקבל פחות בציונים אחרים?
אם קיבלתי ביום המאה 2 בפיקוד ו3 בהדרכה אני לא אקבל תפקיד של הדרכה?
אני הגשתי ערעור על טיפול באדם ביום המאה ואמרו לי שזה יתחיל בשמונה בבוקר ועדיין לא שלחו לי כלום מה לעשות?