9 תשובות
לכי לשבת שם אפילו חצי שעה, זה עושה שמח בלב

ותבדקי עם חברות שלך אם מישהי יכולה לבוא איתך, או עם אמא שלך
שזה בסדר גמור להרגיש ככה
לכי בשביל שתרגישי בשביל עצמך שלא פספסת
ואם את צריכה משהו אני פה בפרטי :)
שואל השאלה:
^^חברות שלי לא דיברו על זה בכלל ואני לא חושבת שזה כזה משנה להן...
הן לא דיברו איתה פעם אחת אני חושבת

^ברור שזה בסדר להרגיש וכל זה אבל אני לא יודעת איך לבטל את הרגשת האשמה הזאת
אנונימית
אפילו אם היא רק למדה איתך עדיין הכרת אותה
את לא חייבת להישאר שם כל הערב אף אחד לא מצפה ממך אבל זה מוערך מאוד אם תגיעי חצי שעה
אנונימית
^^רק תציפי את זה בפניהן, ותגידי שאת תעריכי את זה אם הן יבואו איתך, אפילו למעט
תשמעי.. מוות של בן אדם שמכירים, גם אם זה לא מישהו קרוב ממש, אבל עדיין מכירים מהיומיום - זה דבר מורכב וקשה. קשה להבין את זה. זו סיטואציה שאנחנו לא צריכים להתמודד איתה ופתאום כשזה קורה לא ברור איך להתנהג ומה לחשוב.

לנחם אנשים זרים זה לא מוזר כמו שאת מרגישה. מוות, ובמיוחד מוות בטרם עת של ילדה, זה הדבר הכי כואב שמשפחה יכולה לחוות. הטרגדיה הכי נוראית. אני בטוח שאם תלכי לשם אף אחד לא יחשוב "רגע, מי זו הילדה הזו שמסתובבת פה? אנחנו לא מכירים אותה".

מבחינת המשפחה האבלה כל בן אדם שיבוא לשם, גם בן אדם זר מהרחוב שראה את המודעה על הקיר ועלה כדי להגיד 2 משפטים ולנחם, זה דבר מבורך, זה דבר עצום.

אם את לא הולכת כי ממש קשה לך להתמודד ואת מרגישה שזה ישרוט אותך, אז אולי כדאי לוותר. כי אולי את עדיין לא מוכנה לזה. אבל אם את לא הולכת כי זה "מוזר" לך ולא נעים וכו' וכו' - אני חושב ששווה לך ללכת. גם בשביל המשפחה, וגם בשבילך עצמך.

תתחברי לתחושה הזאת של להיות שם בשביל מישהו (אפילו מישהו זר), ברגע הכי קשה בחיים שלו. נכון, לא מכירים אותך. נכון, את "רק" ילדה. אבל את תהיי חלק קטן מהדבר הגדול הזה. אם את מצליחה להתחבר לתחושה הזו - אני חושב שכדאי שתלכי. 10-15 דקות ואת יכולה ללכת ותעשי משהו ענק בשביל עצמך ובשביל מישהו זר.
ניחום לא מצריך מילים נוכחות אולי חיבוק וזהו והנוכחות שלך חשובה מאוד לאנשים שכולים
אני מבינה למה את מרגישה ככה, זה גם מאוד בסדר להרגיש רע ולהיות עצובה על זה גם אם לא ללכת לנחם, עצם זה שזה השאיר לך מקום בלב זה אומר משהו. תשארי בבית תנוחי קצת תדליקי לה נר ואת את יכולה תשלחי הודעה קטנה למשפחה שאת משתתפת בצערם והכל, את לא צריכה להרגיש אשמה הכל בסדר❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם...
אולי באמת אשלח הודעה פשוט בפייסבוק או משהו בסגנון
אני לא חושבת שזה "ישרוט" אותי, אבל כן אלה תחושות שקשה לי להכיל ולהתמודד
אם מרחוק זאת התחושה שלי, אז קשה לי לחשוב איך ארגיש מלהיות נוכחת שם פיזית
אני פשוט גם לא חושבת שחברות שלי יבואו איתי... ואני באמת לא מסוגלת ללכת למשהו כזה לבד
אז כנראה שהודעה זה הפתרון הטוב ביותר
אנונימית
התחברות ל