9 תשובות
לא
לא
לא אין לך מה לגשת
כן
מודל אי זאת בגרות יחסית מאוד קצרה
אין מה להפסיד
מודל אי זאת בגרות יחסית מאוד קצרה
אין מה להפסיד
לא
שואל השאלה:
^^לי היא לא קצרה, אני איטית מאוד פעם קודמת לקח לי שעתיים
^^לי היא לא קצרה, אני איטית מאוד פעם קודמת לקח לי שעתיים
כן זה בגרות של 20 דק אין לך מה להפסיד
אני אישית ניגשתי לשפר מ98 רק למאה
אולי זה נראה שטותי אבל זאת בגרות יחסית קצרה והכי קלה באנגלית
עם הרבה משקל
עדיף לקבל כמה שיותר כי בשאר השאלונים באנגלית יותר קשה
אולי זה נראה שטותי אבל זאת בגרות יחסית קצרה והכי קלה באנגלית
עם הרבה משקל
עדיף לקבל כמה שיותר כי בשאר השאלונים באנגלית יותר קשה
לא ללכת
זה ציון טוב והבגרות של e לא הרבה מהבגרות
זה ציון טוב והבגרות של e לא הרבה מהבגרות
אנונימית
באותו הנושא: