3 תשובות
נראלי תמיד אפשר
ועדיף לא להביא יותר מבן אדם אחד
זה מוציא מריכוז
בכללי ממליצה לא להביא אף אחד , זה מאוד מסיח את הדעת
אפשר בכל שלב, ומותר לנהוג עם עוד שני אנשים או פחות, אבל לא כדאי להביא יותר מאחד
תלוי במורה... זו יותר החלטה שלו לפי מה שמתאים
התחברות ל