4 תשובות
הם אוהבים להתעלם מדברים כשנוח להם, ואז להזכיר את הדברים הללו מחדש כשנוח להם
זה רק חלק קטן מהציבור החרדי שהפגין בשבועיים האחרונים. הפלג הירושלמי זהו.
היום זה הפגנה ראשונה שבה משתתפים גם החסידים להפגנה ( עדיין יש את הליטאים והספרדים שלא יצאו להפגין)
היום זה הפגנה ראשונה שבה משתתפים גם החסידים להפגנה ( עדיין יש את הליטאים והספרדים שלא יצאו להפגין)
חבל על הבזבוז שאלות תרכזו את כל זה לשאלה אחת.. כי פשוט לא מספיק מיצינו את הנושא כמדינה
אני ממש לא תומך בחוק ההשתמטות, אבל אין קושיא במה שהעלת. הם מפגינים הרבה פעמים בדיוק בשביל שיהיה חוק גיוס והם יוכלו להמשיך ללמוד תורה כמו שהם רוצים. אם לא יפגינו הם יגויסו ואז לא יוכלו ללמוד תורה. כלומר מבחינתם להפגין ולעשות ביטול תורה זה חבל אבל זה הרע במיעוטו (לעומת לא להפגין, להתגייס, ואז לבטל תורה בצורה משמעותית יותר).
באותו הנושא: