5 תשובות
מקבלים אותם ואת זה שהגיוני שתתרגשי מההודעות האלה
להבין שאין דבר כזה בסוף אהבה וגם יש כל כך הרבה אופציות נגיד פתאום תראי מישהו יותר חתיך חכם ומוכשר ומה אז תרגישי שאת עם מישהו שאינו מספיק
אנונימי
פשוט תרשי לעצמך להיות שמחה זה הגיוני בסהכ
תתני לעצמך להרגיש
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה לאכןל
אבל אני לא מצליחה לאכןל
אנונימית
באותו הנושא: