2 תשובות
מי מבקש
מי מבקש ממך
את לא חייבת לעשות מועד ב תעשי מה שבא לך בבית ספר יכול להמליץ ולדעתי באמת אין לך מה להפסיד כל עוד את לא צריכה לחרוש
זה רק לשרוף כמה שעות מהחיים שלך ומקסימום במקרה הטוב תשפרי ובמקרה הפחות טוב לא קרה כלום ונשארת עם אותו ציון
בכל מקרה יש לך סופי 78 לשאלון הזה את לא חייבת
התחברות ל