5 תשובות
לא מטורף, אנגלית זה דווקא קל
יפה מאוד אך לא מטורף
כל הכבוד את אלופה
זה יפה מאוד כל הכבוד
אני גם קיבלתי ככה, בכללי מודול g נחשב לשאלון שקשה לקבל בו 100 גם אם אנגלית זה יחסית "קל" להרבה אנשים כי יש בו הרבה דקויות ובחלק של הכתיבה כמעט בלתי אפשרי לקבל ניקוד מלא כי בודקים את זה בצורה שמתחילים מהניקוד באמצע ואז כל פעם שאת "מרשימה" את הבוחן עם מילים גבוהות, מבנים דקדוקיים גבוהים וכאלה הוא מעלה וכל פעם שאת עושה טעות הוא מוריד אז מאוד קשה לצבור ניקוד מלא
ספציפית במועד הזה כל ציון מעל 91 הפך ל100 ובגלל זה זה היה פחות קשה לקבל 100 אבל זה עדיין יפה
אני גם קיבלתי ככה, בכללי מודול g נחשב לשאלון שקשה לקבל בו 100 גם אם אנגלית זה יחסית "קל" להרבה אנשים כי יש בו הרבה דקויות ובחלק של הכתיבה כמעט בלתי אפשרי לקבל ניקוד מלא כי בודקים את זה בצורה שמתחילים מהניקוד באמצע ואז כל פעם שאת "מרשימה" את הבוחן עם מילים גבוהות, מבנים דקדוקיים גבוהים וכאלה הוא מעלה וכל פעם שאת עושה טעות הוא מוריד אז מאוד קשה לצבור ניקוד מלא
ספציפית במועד הזה כל ציון מעל 91 הפך ל100 ובגלל זה זה היה פחות קשה לקבל 100 אבל זה עדיין יפה
גם אני קיבלתי
בגלל ה10% בונוס השנה אז כזה פחות נחשב/פחות "פלקס"
בגלל ה10% בונוס השנה אז כזה פחות נחשב/פחות "פלקס"
באותו הנושא: