התחברות
הרשמה
אני חברה גרועה
עוד מעט יש לחברה הכי טובה שלי יום הולדת וגם לי והיא תפרה לי חצאית ואני לא מצליחה להכריח את עצמי לקום ולהכין לה משהו אפילו
24 ביוני 2026, 15:11
יום הולדת
ברכות
מצב רוח
חברה הכי טובה
דיכאון
2 תשובות
זה פשוט עצלנות, קומי תעשי לה עכשיו משהו כי היא כנראה תפגע
פ
פר בן בקר
קומי עכשיו להכין
י
יוזרית ניימ
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
איך להפסיק להיות חברה גרועה?
אני חברה גרועה נכון?
מה אתם חושבים על זה?יצאתי חברה גרועה?
אני חברה גרועה 2?
אני אהיה חברה גרועה?
אני חברה גרועה ...
אני עד כדי כך חברה גרועה?
אני חברה גרועה?
עד כמה אני חברה גרועה עד לשאול את חברות שלי מה הן רוצות ליומולדת?
אני לא יכולה לישון עם חבר שלי יותר מ4 ימים ברצף, אני חברה גרועה?
אני מרגישה חברה גרועה ממש