התחברות
הרשמה
יש לי אייפון 13 פרו מקס והוא עובד טוב רק המצלמה קצת נשברה לי אבל עדיין רואים טוב עדיף להשאר איתו או לקנות אייפון17?
24 ביוני 2026, 15:09
חוות דעת
2 תשובות
להשאיר
י
ילדת-ירח
אני בול באותו מצב אני פשוט קונה את ה17 כשיצא ה18
1
1234577
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יש לי אייפון 7, נשברה לי המצלמה.. כמה זה עולה להחליף זכוכית למצלמה?
יש לי אייפון 12 והוא ממש נשבר והתקלקל לי והוא שנתיים אצלי לאיזה כדאי להחליף?
נשבר לי החלק האחורי של האייפון שלי הכל נשבר אבל המצלמה לא קרה לה כלום
נשבר לי כל המאחורה של אייפון בלי המצלמה וקניתי אותו לפני קצת יותר משבועיים יש אחריות?
האיכות של המצלמה הקדמית שלי לא כמו של אייפון של חברה ויש לנו אותן אייפון המצלמה לא נשברה ולא כלום מה עושים,
המצלמה האחורית של הטלפון שלי נשברה ויש בה קצר, (אייפון 11) כמה נראלכם שזה בערך יעלה?
נשברה לי המצלמה האחורית באייפון 11כמה בערך עולה לתקן?
המצלמה שלי נשברה ויש בה קצר, (אייפון 11) כמה נראלכם שזה בערך יעלה?
לא עובד לי המצלמה האחורית זה מראה לי שחור והפלאש לא עובד לי (אייפון xr)
כמה יעלה לתקן אייפון 12 שהמאחורה שלו נשבר קצת והוא עובד כרגיל?
עזרה לא עובד לי המצלמה האחורית (אייפון ) וכאלו ברגיל זה גם עובד