3 תשובות
כן, תסעי
אני יצאתי עכשיו ואני נוסעת לבד כי אני צריכה להקדים גיוס
הייתי אתמול והיה באמת ממש מפוצץ לפחות בהתחלה באוהל של מיטב אבל אם תלכי בזמן של ההופעות דווקא ריק שם
באותו הנושא: