התחברות הרשמה

93 למודל e זה ציון טוב? בכנות

24 ביוני 2026, 14:11
ציוניםבחינות בגרותבגרותבגרות באנגלית5 יחידות    
4 תשובות
כןכן
ש
שם משתמשת69
אכן טוב
י
ילדת-ירח
לא זה רע... את יודעת את התשובה
ה
הג'קסון
ברור
L
Lalalatae
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
קיבלתי את הציון ההכי נמוך בכיתה במתכונת למודל E,איך מתעודדים?
מתי יפרסמו ציונים למודל E מועד קיץ?
86 למודל g זה ציון טוב? בכנות
מתי יהיו ציונים למודל E?
יש ציונים למודל G?
מאיזה ציון לדעתכם זה נחשב לטוב באנגלית במודל e ובמודל g ?
ציון 74 למודל C איך זה??
ציון שנתי 70 ציון בחינה 94 ציון סופי 87 באנגלית מודל G זה סבבה?
שאלון c באנגלית-מה הציון הסופי שלכם למודל הזה?
ציון הגשה 90 למודל E באנגלית ביום רביעי זה גרוע, נכון?
מתי מפרסמים ציונים למודל f