התחברות
הרשמה
אמרתי למשהי את לא שפויה והיא לקחה את זה כמחמאה למה?
24 ביוני 2026, 14:11
מחמאות
אמא
2 תשובות
כי להיות שפוי זה משעמם
אנונימית
אולי היא רואה את זה בתור מישהי שונה מהסטיגמות והיא אוהבת את זה
_
_*נועה*_
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אמא שלי לקחה לי את הארנק אמרתי לה להחזיר והיא התעלמה והלכה איך להגיב?
אמא שלי לקחה לי את הטלפון ואז היא החזירה לי ושאלה אותי מה הקוד לטלפון והיא חשבה שאני לא אגיד ואמרתי לה ואז היא אמרה
מה דעתכם על זה שסתיו קצין אמרה שבזכותה חזרו החטופים כי היא לקחה על עצמה צניעות
אמרתי לאמא שלי שיש לי חרדות ואני רוצה פסיכיאטר והיא לא לקחה את זה קשה כיאלו אמרתי לה משהו טוב
אמרתי הרגע לאמא שלי שאני רוצה לעבור לפנימייה והיא לא לקחה אותי ברצינות
אתמול הלכתי למועדון עם חברה שלי והיא השתכרה והיא באיזשהו שלב לקחה אותי הצידה ואמרה לי..
אמרתי לאמא שלי בשבת "הלוואי תמותי" והיא לקחה את זה מזה קשה
אם אמרתי למשהי שאני מאוהב בה והיא אמרה והיא אמרה ואוו עם לב גדול וענקי בוואטסאפ מה זה אומר?
אמרתי למשהי שאני מכיר שהיא ממש יפה ואז היא אמרה איזה הורס אתה, מה זה אומר ?
הייתי אצל אופטיקה חנות משקפיים ואמרתי אני יעשה לייזר והיא לקחה אותי לצד אמרה לי
לקחה לי את הטלפון לחפש תמונה אמרתי לה שאני רוצה למחוק משהו קודם והיא לקחה את הטלפון ולקחתי אותו בחזרה עכשיו היא לא עונה