12 תשובות
וואי אני בבחינה 79 והגשה 97
היה נורא
היה נורא
לדעתי 87-92
אין לי כוח לחשב בדיוק. אבל אחלה ציון
אין לי כוח לחשב בדיוק. אבל אחלה ציון
שואל השאלה:
איך מחשבים..
איך מחשבים..
אנונימית
90
נראלי 40 אחוז מגן ו60 בחינה או הפוך
שואל השאלה:
תגובה ל-"שם משתמש 69"
דאיייייממ מבינה
תגובה ל-"שם משתמש 69"
דאיייייממ מבינה
אנונימית
60% מגן 40% בחינה
86
בעיקרון הציון הסופי בתעודת בגרות מחושב גם לפי שאר הדברים שתעשי
אבל רק זה בעיקרון יתחלק ל40% המגן ו60% הבגרות בגלל שהמגן שלך גבוה יותר
ואז זה יצא שהסופי הוא 86
אבל רק זה בעיקרון יתחלק ל40% המגן ו60% הבגרות בגלל שהמגן שלך גבוה יותר
ואז זה יצא שהסופי הוא 86
שואל השאלה:
אם הסופי 86, אתם ממליצים לי לעשות מועד ב'?
אני לא יודעת אני עייפה קצת נפשית ושחוקה מהלימודים האינטנסיביים שעשיתי ומכל ההדבקת פערים שעשיתי בשנה הזאת
אם הסופי 86, אתם ממליצים לי לעשות מועד ב'?
אני לא יודעת אני עייפה קצת נפשית ושחוקה מהלימודים האינטנסיביים שעשיתי ומכל ההדבקת פערים שעשיתי בשנה הזאת
אנונימית
^וואי אני גם באותו מצב עם אותו ציון סופי ועייפות נפשית השם ישמור
אבל אני עושה מועד ב מנסה לפחות
אבל אני עושה מועד ב מנסה לפחות
הייתי אומרת שזה ממש תלוי אם את טובה באנגלית בעיקרון ואולי פשוט סתם הלך לך גרוע במועד הזה
כי אם זה המצב הייתי אומרת שכן תלכי
אבל אולי אם את ממש ממש עייפה כבר וגם מתקשה באנגלית אז אולי לא
כי אם זה המצב הייתי אומרת שכן תלכי
אבל אולי אם את ממש ממש עייפה כבר וגם מתקשה באנגלית אז אולי לא
באותו הנושא: