התחברות
הרשמה
ב472 קיבלתי 92 ב471 קיבלתי 90 בסופי לעשות מועד ב למשהו?
24 ביוני 2026, 13:26
מועד ב'
3 תשובות
לא צריך
י
ילדת-ירח
לא
נ
נועה034
נראה מעולה אבל אם יש לך כוח פשוט תבדוק מה יותר אחוזים ותנסה לשפר, בייחוד עם ההקלות שיש עכשיו זה שווה
P
P$YCH
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
קיבלתי בבגרות בהיסטוריה 96 סופי 97, כדאי לעשות מועד ב?
קיבלתי 96 סופי ב5 יחידות מתמטיקה אבל בעברית קיבלתי 74 סופי לעשות מועד ב??
קיבלתי 86 סופי באנגלית 5 יחל מודל g לעשות מועד ב?
תקשיבו דחוף קיבלתי היום מועד גיוס סופי ב26-8 מתי אמורה לקבל שיבוץ לתפקיד??
אם קיבלתי בבגרות 91 ובמגן קיבלתי 60, כדאי לי לעשות מועד ב?
אם במועד א' קיבלתי 95 בבגרות ובמועד ב' קיבלתי חשד להעתקה (המשך בפירוט)
כדאי לעשות מועד ב' אם קיבלתי 94 סופי ב-5 יחידות מתמטיקה שאלון 806?
קיבלתי 87 בציון סופי מודל e לעשות מועד ב?
אם קיבלתי ציון נמוך יותר במועד ב מאשר במועד א, אז בסוף יחשיבו את מועד ב?
קיבלתי מחזור פעם אחרונה ב30 לאפריל ועד עכשיו לא קיבלתי ואני ממש מפחדת ובאלי לבכות
קיבלתי 68 ציון סופי בלשון, לעשות מועד ב?