7 תשובות
60 אחוז לציון הגבוהה
לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
יש לי במתמטיקה ציון שנתי וציון בחינה מה הציון הסופי?
יש לי במתמטיקה ציון שנתי וציון בחינה מה הציון הסופי?
אנונימי
אני חושבת שזה 60 לציון בחינה ו-40 למגן אבל התגובה הראשונה אומרת שה-60% זה לציון הגבוה
שואל השאלה:
כן צדקת יצא לי 72 במתמטיקה 4 יחל המועד ב עוד שבוע וחצי כדי לי לעשות מועד ב ? או שזה סבבה גם שכחתי כבר את רוב החומר וקצת התבאסתי רציתי 80+
כן צדקת יצא לי 72 במתמטיקה 4 יחל המועד ב עוד שבוע וחצי כדי לי לעשות מועד ב ? או שזה סבבה גם שכחתי כבר את רוב החומר וקצת התבאסתי רציתי 80+
אנונימי
לדעתי תיגש ותנסה!
זה כן סבבה אבל בארבע יח"ל אתה יכול לעלות את זה ממש בקלות, אז למה לא? אלא אם כן זה ממש ממש יכביד עליך
באותו הנושא: