התחברות
הרשמה
אם אני ביא, 4 יחל מתמטיקה אוקיי וקיבלתי השנה ציון סופי 81, שהוא 60 אחוז מהציון הסופי בבגרות, ושנה הבאה זה עוד 40 אחוז
בהנחה ואני אוציא שנה הבאה 100 הציון הסופי שלי במתמטיקה יהיה 89, כדאי לי לגשת למועד ב?
24 ביוני 2026, 13:22
ציונים
בחינות בגרות
בגרויות
ציוני בגרות
4 יחידות
2 תשובות
לדעתי כן
י
יש לכם רעיון לכינוי?
כדאי
י
ילדת-ירח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
כמה קיבלתם השנה בתעודה במתמטיקה?
הרגע הזה שבאמת השקעת כל השנה וקיבלת מגן 65 במתמטיקה 5 יחידות
אם אני עכשיו ביב וקיבלתי בבגרות במתמטיקה של שנה שעברה 55 ציון סופי מה הכי קצת שאני יכולה לקבל בבגרות של השנה כדי לעבור
אוקיי אז קיבלנו ציונים במתמטיקה במבחן ו..
אם טיפה היתדרדרתי השנה במתמטיקה 5 יחל וקיבלתי נכשלים, במבחנים הבאים אם אשפר את הציונים
מי שעשה את הבגרות השנה , כמה קיבלתם באנגלית ומתמטיקה ?
היה לי מתכונת ראשונה במתמטיקה לפני שבועיים וקיבלתי 86 5 יחידות מתמטיקה כיתה יא זה טוב?
אני בכיתה ז וקיבלתי 45 במתמטיקה וכולם קיבלו ציונים נמוכים עד כמה זה גרוע?
אוקיי כאילו תשמעו אני עולה לט והתאמנתי רק פעם אחת על מתמטיקה זה משנה
אתם חושבים אם משהי מכיתה ט' תעשה שיעורים פרטיים במתמטיקה ובמדעים וקיבלה כל השנים ברציפות....
השקעתי השנה בטירוף במתמטיקה וקיבלתי רק 90 בתלמידאות ואני ממש מאוכזבת...