4 תשובות
הוסיפו.
אי אפשר לקבל מעל מאה, ולכן גם אם לא טעית בכלום קיבלת 100 ולא 110
אי אפשר לקבל מעל מאה, ולכן גם אם לא טעית בכלום קיבלת 100 ולא 110
שואל השאלה:
אבל איך זה הגיוני אני יש לי שלוש טעויות שביחד הם 20 נקודות וקיבלתי בידיוק שמונים
אבל איך זה הגיוני אני יש לי שלוש טעויות שביחד הם 20 נקודות וקיבלתי בידיוק שמונים
אנונימית
יכול להיות שהיו עוד טעויות
וזה לא עשר נקודות, אלא עשרה אחוזים, אז זה מתנהג אחרת
ככל שהציון נמוך יותר, כך הבונוס קטן יותר
וזה לא עשר נקודות, אלא עשרה אחוזים, אז זה מתנהג אחרת
ככל שהציון נמוך יותר, כך הבונוס קטן יותר
אני גם חוששת שלא קיבלתי תוספת לפי הציונים, אולי זה עוד מתעדכן
באותו הנושא: