5 תשובות
לא חושבת, זה חומר שונה מאוד
כן, כדאי להתחיל ללמוד את החומר
אני סיימתי 4 יחידות את שתי הבגרויות ביב
כן ברור אבל תצטרכי להשקיע לפי דעתי החומר של 4 יחל ממש לא קשה (לפחות של יא) אז זה מאוד אפשרי:)
אנונימית
תצטרכי לשבור שיניים אבל זה אכן אפשרי להדביק פער אם תתחילי ללמוד ממחר!!!!!, לא להכביד על עצמך אבל לדעת לתרגל המון בצורה הנכונה
התחברות ל