9 תשובות
הכל בסדר בשביל זה יש מועד ב
עדיין יש לך כמה ימים ללמוד ולחזור על החומר
וכמובן יש בונוס
תגשי, זה קליל ומהיר. פשוט תתרגלי יותר

ואם לא באלך את תתנחמי בזה שיש עוד הרבה בגרויות כך שהבגרות הנוכחית היא לא חלק גדול מידי מהציון הסופי
זה ציון ממש טוב!
זה כן מבאס בגלל הציפייה לציון גבוה יותר אבל זה ציון מעולה
וחוץ מזה, תמיד אפשר לנסות לשפר, יש מועד ב
לגמרי כדאי לעשות מועד ב, גם לוקחים את הגבוה. אם את חושבת שיש לך את היכולת להשיג 100, תלכי על זה, אפילו שאין לך כוח.
הכל טוב יש מועד ב וגם זה ציון שנחשב טוב
שואל השאלה:
באמת בדקתי תשובות ויצא נכון אני לא מבינה איך קיבלתי 89 ועוד עם ההוספה על מה טעיתי
אנונימית
עשית מודול e או g?
שואל השאלה:
e ושבוע הבא יש לי גם יום המאה גם מתכונת וגם אנגלית מועד ב
אנונימית
אם עשית את כל התשובות נכון אין סיבה שיורידו לך, אז או שבאנסין כתבת משהו לא טוב או שבאוצר מילים סימנת משהו לא נכון.
התחברות ל
באותו הנושא: