14 תשובות
ביזיון!
מסכימים?
אין כרגע סתם ז תשכל
שיקרו אותנו
לא מפתיע
אולי בתהליך העלאה
פשוט בושה באמת
אף אחד לא אמר עד 12, אמרו בבוקר
בכל אופן גם בחורף איחרו וגם בקיץ הקודם, ובטח גם לפני
הגרינץ' גנב אותם כשהוא גנב את הקריסמס.
חכו שתגיעו לחיי האזרחות ותבינו כמה המדינה הזו באמת לא מתפקדת :)
^4וואו ברו היחיד שסבלני עם משרד החינוך❤
אנונימית
שאלה טובה
אין עדיין
^^^^^ בוקר זה עד 12:00
הם יעלן את זה ב12 בלילה
לא אמרו עד 12 אמרו בוקר
תמיד זה מתעכב לדעתי עד 13:30 יהיה
התחברות ל