7 תשובות
מילים רמה גבוהה לדעתי כן
אני מכירה כאלו שעברו בלי ללמוד.. אבל ללמוד בטוח לא יזיק
זה דומה לפסיכומטרי באנגלית , מילים שאין לי שמץ מה התרגום שלהם לעברית אפילו
שואל השאלה:
בסוף אני רוצה להוציא פטור
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני לא עשיתי פסיכומטרי...
אנונימי
שמע אני עשיתי רק מבחן דמה אחד בשביל לראות פחות או יותר למה לצפות.. בשבילי זה הספיק וקיבלתי ציון מעולה אבל כל אחד שונה עם רמה שונה אז לדעתי תעשה מבחן דמה ולפי זה תחליט אם אתה צריך להשקיע לזה כי בכל זאת המבחן עולה לא מעט..
RY4
שואל השאלה:
^אל תדאגי, המבחן בחינם בשבילי
אנונימי