14 תשובות
סתם קמתי ב8 איף
עד 12:00
אנונימית
האתר יקרוס. נצליח לראות את הציונים רק בצהריים אם יהיה מזל
כל האלו ששמים מינוסים רואים שזאת הפעם הראשונה בחייכם שחיכיתם לציוני בגרות חחח
זה תמיד ככה
כל האלו ששמים מינוסים רואים שזאת הפעם הראשונה בחייכם שחיכיתם לציוני בגרות חחח
זה תמיד ככה
מקווים עד 12 יש כאלה שאומרים גם 2-3
פשוט לא ייאמן שאפילו בזה הם לא עומדים במילה שלהם.. כאילו בחייאת
פשוט לא ייאמן שאפילו בזה הם לא עומדים במילה שלהם.. כאילו בחייאת
^הם אמרו בבוקר
אין כאן דיוק
בבוקר
אין כאן דיוק
בבוקר
פשוט הזייה אי אפשר לדעת איתם
זה ככ זלזול בתלמידים
אם הם אומרים בבוקר שיקיימו בבוקר.
מקווה שעכשיו יהיה
אם הם אומרים בבוקר שיקיימו בבוקר.
מקווה שעכשיו יהיה
^^^12 זה צהריים, כלומר אם זה מתפרסם אחרי 12 זה כבר צהריים..
ונחשי מה, עוד דקה זה 12.
באמת פשוט זלזול מוחלט בנו
ונחשי מה, עוד דקה זה 12.
באמת פשוט זלזול מוחלט בנו
^זאת הגדרה שאת הבאת
משרד החינוך לא התחייב על זה בפועל
וולקאם טו משרד החינוך
משרד החינוך לא התחייב על זה בפועל
וולקאם טו משרד החינוך
הם אמרו שהם יפרסמו בבוקר
הם לא פרסמו בבוקר
משרד החינוך אשם והוא פשוט מזעזע
הם לא פרסמו בבוקר
משרד החינוך אשם והוא פשוט מזעזע
^^מה הקשר
זו הגדרה עובדתית למה נחשב בוקר ולמה נחשב צהריים
זה שמשרד החינוך דפוק לא אומר שאי אפשר להעביר על זה ביקורת. אם פשוט נקבל את זה זה אשכרה לא ישתנה לעולם.
זו הגדרה עובדתית למה נחשב בוקר ולמה נחשב צהריים
זה שמשרד החינוך דפוק לא אומר שאי אפשר להעביר על זה ביקורת. אם פשוט נקבל את זה זה אשכרה לא ישתנה לעולם.
שואל השאלה:
אז עושים לינץ על קיש??
אז עושים לינץ על קיש??
כן
פורסם!
אנונימית
באותו הנושא: