9 תשובות
כן, מעט
ממש בקושי לצערי
לא חושב שקיים דבר כזה מלבד היפנים והקוריאנים
יופי זה סובייקטיבי, אז אי אפשר לענות על זה אוביקטיבית
אבל בטוח שיש
כן
אבל יש לי טעם גרוע
רק בחגים
אני שם אז כן
כן יש מלא איפה שאני עובדת
התחברות ל