12 תשובות
הוא היה ציני
וואי זה היה מלחיץ אותי עוד יותר
נראה שהוא ניסה להצחיק אבל זה לא עבד
נראה שהוא ניסה להצחיק אבל זה לא עבד
הוא צוחק...
הוא ניסה להקליל את הסיטואציה באמצעות הומור, אז לא
יש טסטרים הזויים אבל אני מניח שהוא אמר את זה בצחוק, למרות שמבין אותך אם זה הפריע לך
הוא בטח צחק
בטח צחק אבל הייתי מתעצבנת
לפחות הלך טוב?
לפחות הלך טוב?
לדעתי הוא ניסה להקליל את האווירה אבל יצא עקום
אנונימי
כנראה שהוא צחק כן?? אבל זה איך שאת לוקחת את זה ואת בלחץ וזה רק מלחיץ ומעצבן עוד יותר
לא עבד לו בקיצור
לא עבד לו בקיצור
כנראה שהוא צחק
כאילו מהעיניים שלו זה בטח היה בכוונה להקליל
אבל לדעתי דבר כזה לא מקליל כשאתה מגיע לחוץ בלי קשר למה הוא יגיד
אבל לדעתי דבר כזה לא מקליל כשאתה מגיע לחוץ בלי קשר למה הוא יגיד
אנונימי
הוא רצה שאת תעריכי אותו בכך שהוא לא הכשיל אותך במידה ולא הכשיל