7 תשובות
בכלל לא
ממש לא
לא, זה כמו שתלך לחנות בגדים ותראה למוכר איזה בגד אתה מחפש, אתה הלקוח ואתה רוצה לשלם בשביל לקבל את הדבר שאתה מבקש, הגיוני לא?
לא אפילו רצוי
לא
להפך. זה משהו שעושה מלא פעמים. כי לא תמיד יודעים לתאר, ותמונה זה הדבר הכי טוב. זה גם הכי נוח לספר ככה.
לא מביך
באותו הנושא: