3 תשובות
אף אחד מהם, וזה משהו שלא אומרים

זה יכול להיות מחמאה בגלל שהיא הטעם שלך, והעלבה בגלל שהיא דומה למישהי מעברך. אבל לא חסרות מחמאות טובות יותר
לא מתאים להגיד את זה בכלל
חוסר טאקט ופשוט לא
אני אוהב להגיד אתזה כי זה מכניס אותן לתסביכים ואז הן מקנאות
אנונימי
התחברות ל